Ideas - ERP

Klantennotities kunnen maken in de klantenkaart

Wij maken nogal veel gebruik van de klantenkaart, zo hoort het natuurlijk ook, maar het zou fijn zijn als je in de klantenkaart meteen notities kunt aanmaken, bijvoorbeeld: je hebt een debiteur aan de lijn die een bepaalde vraag stelt over een prijs, het zou dan handig zijn als je de klantenkaart opent en dan meteen hierin de eventuele afspraak noteert zodat je collega's ook op de hoogte zijn van deze eventuele afspraken. Deze afspraken hoeven ook alleen maar getoont te worden in de klantenkaart.

  • Guest
  • Aug 6 2019
  • Afgewezen
  • May 11, 2020

    Reactie beheerder

    Geachte indiener,

    Bedankt voor het indienen van uw Idea. Na conversie van uw Idea naar het nieuwe platform is hierop geen enkele keer gestemd. Bovendien is het mogelijk om via de rechtermuisknop of 'Ga naar' de notitie in te voeren.

    Met die reden hebben wij uw idea afgewezen.

    Met vriendelijke groet,

    Unit4 Wholesale

  • Attach files
  • Beheerder
    André de Vlaam commented
    August 06, 2019 11:03

    ​MvdGraef​

    11-12-2014 8:59

    Goed punt. Ik zou dezelfde notitie ook terug willen zien in CRM als notitie bij de relatie.

    ​product.management.AW​

    29-10-2015 16:22

    Kunt u aangeven of u deze notitie nog op andere plaatsen binnen het pakket zou willen kunnen zien?

    En voor welk doel zou u deze notitie willen gebruiken, moet deze ook als pop-up ingesteld kunnen worden in andere programma's?

    ​Alex Schulteis​

    19-4-2016 10:35

    Nee, als deze functie alleen toegepast kan worden in de klantenkaart is dit prima.

    Een klantenkaart behoort alle gegevens te bevatten over een klant inklusief notities die elke keer worden aangevuld.

    Je zou het kunnen combineren met de OTS server, op het moment dat een klant belt, dat dan ook meteen de klantenkaart opent, maar deze optie zou ik even mee wachten, indien meerdere klanten dit zouden willen kunnen jullie hier altijd eens over nadenken.

    Pre is om notities te kunnen ingeven rechtstreeks in de klanten kaart.

    ​Alex Schulteis​

    12-9-2017 11:01

    Is naar dit punt nog eens gekeken geworden.

    Nogmaals is dit een punt wat ideaal is in gebruik en waarmee je elke afspraak etc kunt vastleggen rechtstreeks in de klantenkaart, deze staat bij ons standaard open en kan meteen geraadpleegd worden als er een klant belt.

    Graag toch jullie visie hierover.