Ideas - ERP

E-mail adres Transsmart communiceren via dezelfde functie als uitvoerwijze

Goedemiddag,


Wij hebben reeds Transsmart geïmplementeerd. Hierbij is het de bedoeling dat er organisatieadreskenmerken aangemaakt worden die in de verkooporder gevuld worden.

Als de verkopers dit invoeren wordt dit keurig bij het adres onthouden voor de volgende keer. Echter als er een andere verkoper voor dezelfde debiteur en hetzelfde afleveradres een order invoert maar dan voor een ander contactpersoon. Overschrijft AW voor alle openstaande (dus niet afgemelde) verkooporders deze organisatiekenmerken.

Resultaat is dat de Track&Trace naar het verkeerde e-mail adres verstuurd.


Het zou makkelijk zijn als dit :

  • Of bij het voltooien van de verkooporder naar Transsmart gecommuniceerd word.

  • Of dat het e-mail adres en contactpersoon op dezelfde manier gecommuniceerd wordt als de uitvoerwijze. (vanuit de debiteur / communicatie per contactpersoon.

  • Wesley Wams
  • Jul 21 2021
  • Afgewezen
  • Jul 22, 2021

    Reactie beheerder

    Beste Wesley,

    We kunnen ons niet voorstellen dat dit zo werkt. We hebben 2 jaar geleden functionaliteit aangesloten waarbij de adreskenmerkwaardes worden meegewogen of het om een nieuw of bestaand adres gaat.

    Graag ontvangen we een voorbeeld.

    Met vriendelijke groet,

    Het productmanagement team

  • Attach files
  • Beheerder
    André de Vlaam commented
    October 06, 2021 07:48

    Beste Wesley, inmiddels is de bug (133064) hersteld en deze wordt uitgeleverd met update 77. Deze staat gepland omstreeks 13-10-2021.

  • Beheerder
    André de Vlaam commented
    August 09, 2021 13:14

    Ja, het is duidelijk. We gaan bekijken wat we met deze situatie kunnen doen.

  • Wesley Wams commented
    August 03, 2021 14:41

    Is de informatie voor jullie zo duidelijk of hebben jullie nog meer informatie nodig?

  • Wesley Wams commented
    July 22, 2021 09:14

    Goedemiddag,


    dank voor uw reactie. Hieronder het voorbeeld beschreven en voorzien van screenshots.

    Ik heb een order aangemaakt (V2005752) in de testomgeving (update ) voor debiteur 000001 en het afleveradres Energieweg 7, 5145NW Waalwijk.

    De organisatieadreskenmerken heb ik gevuld met Naam: Wesley Wams, Telefoon: 0881202300, E-mail: w.wams@sks-online.com


    Deze order is op dit moment nog niet afgemeld en heeft dus de status "onderhanden".


    Nu maak ik een nieuwe order (V2005753) aan voor dezelfde debiteur en afleveradres. Als ik nu op de kenmerken druk dan zie ik netjes hetzelfde staan als wat ik in de eerdere order heb ingegeven.

    Echter als ik dit in de nieuwe order (V2005753) aanpas dan wordt dit ook automatisch voor der eerdere order (V2005752) aangepast.

    Als voorbeeld heb ik het e-mail adres even aangepast van w.wams@sks-online.com naar test@sks-online.com

  • Wesley Wams commented
    July 22, 2021 09:13

    Goedemiddag,


    dank voor uw reactie. Hieronder het voorbeeld beschreven en voorzien van screenshots.

    Ik heb een order aangemaakt (V2005752) in de testomgeving (update ) voor debiteur 000001 en het afleveradres Energieweg 7, 5145NW Waalwijk.

    De organisatieadreskenmerken heb ik gevuld met Naam: Wesley Wams, Telefoon: 0881202300, E-mail: w.wams@sks-online.com


    Deze order is op dit moment nog niet afgemeld en heeft dus de status "onderhanden".


    Nu maak ik een nieuwe order (V2005753) aan voor dezelfde debiteur en afleveradres. Als ik nu op de kenmerken druk dan zie ik netjes hetzelfde staan als wat ik in de eerdere order heb ingegeven.

    Echter als ik dit in de nieuwe order (V2005753) aanpas dan wordt dit ook automatisch voor der eerdere order (V2005752) aangepast.

    Als voorbeeld heb ik het e-mail adres even aangepast van w.wams@sks-online.com naar test@sks-online.com