Goedemiddag,
Wij hebben reeds Transsmart geïmplementeerd. Hierbij is het de bedoeling dat er organisatieadreskenmerken aangemaakt worden die in de verkooporder gevuld worden.
Als de verkopers dit invoeren wordt dit keurig bij het adres onthouden voor de volgende keer. Echter als er een andere verkoper voor dezelfde debiteur en hetzelfde afleveradres een order invoert maar dan voor een ander contactpersoon. Overschrijft AW voor alle openstaande (dus niet afgemelde) verkooporders deze organisatiekenmerken.
Resultaat is dat de Track&Trace naar het verkeerde e-mail adres verstuurd.
Het zou makkelijk zijn als dit :
Of bij het voltooien van de verkooporder naar Transsmart gecommuniceerd word.
Of dat het e-mail adres en contactpersoon op dezelfde manier gecommuniceerd wordt als de uitvoerwijze. (vanuit de debiteur / communicatie per contactpersoon.
Beste Wesley,
We kunnen ons niet voorstellen dat dit zo werkt. We hebben 2 jaar geleden functionaliteit aangesloten waarbij de adreskenmerkwaardes worden meegewogen of het om een nieuw of bestaand adres gaat.
Graag ontvangen we een voorbeeld.
Met vriendelijke groet,
Het productmanagement team
Beste Wesley, inmiddels is de bug (133064) hersteld en deze wordt uitgeleverd met update 77. Deze staat gepland omstreeks 13-10-2021.
Ja, het is duidelijk. We gaan bekijken wat we met deze situatie kunnen doen.
Is de informatie voor jullie zo duidelijk of hebben jullie nog meer informatie nodig?
Goedemiddag,
dank voor uw reactie. Hieronder het voorbeeld beschreven en voorzien van screenshots.
Ik heb een order aangemaakt (V2005752) in de testomgeving (update ) voor debiteur 000001 en het afleveradres Energieweg 7, 5145NW Waalwijk.
De organisatieadreskenmerken heb ik gevuld met Naam: Wesley Wams, Telefoon: 0881202300, E-mail: w.wams@sks-online.com
Deze order is op dit moment nog niet afgemeld en heeft dus de status "onderhanden".
Nu maak ik een nieuwe order (V2005753) aan voor dezelfde debiteur en afleveradres. Als ik nu op de kenmerken druk dan zie ik netjes hetzelfde staan als wat ik in de eerdere order heb ingegeven.
Echter als ik dit in de nieuwe order (V2005753) aanpas dan wordt dit ook automatisch voor der eerdere order (V2005752) aangepast.
Als voorbeeld heb ik het e-mail adres even aangepast van w.wams@sks-online.com naar test@sks-online.com
Goedemiddag,
dank voor uw reactie. Hieronder het voorbeeld beschreven en voorzien van screenshots.
Ik heb een order aangemaakt (V2005752) in de testomgeving (update ) voor debiteur 000001 en het afleveradres Energieweg 7, 5145NW Waalwijk.
De organisatieadreskenmerken heb ik gevuld met Naam: Wesley Wams, Telefoon: 0881202300, E-mail: w.wams@sks-online.com
Deze order is op dit moment nog niet afgemeld en heeft dus de status "onderhanden".
Nu maak ik een nieuwe order (V2005753) aan voor dezelfde debiteur en afleveradres. Als ik nu op de kenmerken druk dan zie ik netjes hetzelfde staan als wat ik in de eerdere order heb ingegeven.
Echter als ik dit in de nieuwe order (V2005753) aanpas dan wordt dit ook automatisch voor der eerdere order (V2005752) aangepast.
Als voorbeeld heb ik het e-mail adres even aangepast van w.wams@sks-online.com naar test@sks-online.com